eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNo dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz... › Re: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
  • Data: 2020-04-06 16:59:49
    Temat: Re: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DominikAłaszewski" napisał w wiadomości grup
    Dnia 06.04.2020 Olin <k...@a...w.stopce> napisał/a:
    >Słowo ministra na konferencji prasowej nie jest
    >źródłem prawa w Polsce, nawet jeśli Jarosław Wszechmogący
    >tak postanowi.

    >A swoją drogą prawnicy mają dość jednoznaczne stanowisko w sprawie
    >obecnego "prawa powielaczowego":

    >https://dzienniklodzki.pl/nowe-obostrzenia-i-zakazy
    -w-polsce-prawnicy-alarmuja-poki-nie-zostanie-wprowa
    dzony-stan-nadzwyczajny-rozporzadzenia-sa/ar/c1-1489
    9549

    Tuskowi jakos nie przeszkadzalo stosowna ustawe przeglosowac.

    Ale ... dzis slysze, ze na dzialke wolno, ale grilowac na niej nie
    wolno, i spozywac alkoholu nie wolno.
    Ja rozumiem, ze towarzystwa zaprosic nie wolno,
    ale te zakazy to na jakiej podstawie ?

    J.