    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nilelegalne oprogramowanie raz jeszcze
    Date: Sun, 19 Feb 2006 16:21:04 +0100

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Użytkownik "Michał Wilk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Odnieśmy to do konkretnej sprawy, jest komputer z nielegalnym
    > oprogramowaniem, jest 3 "chętnych", którzy twierdzą, że to oni
    > korzystali z tego komputera i zainstalowali nielegalne oprogramowanie.
    > Uważasz, że potrzeba czegoś jeszcze? Jest dowód przestępstwa - komputer.
    > Są osoby, które popełniły czyn, czego dowodem jest ich przyznanie się do
    > winy. Czego chcesz jeszcze? Odcisków palców?

    hm... a co jeśli przyjdzie osoba A i powie:
    - to ja zainstalowałem tego nielegalnego windowsa i proszę mnie ukarać
    potem przyjdzie osoba B i powie:
    - to ja zainstalowałem tego nielegalnego windowsa i proszę mnie ukarać
    potem przyjdzie osoba C i powie:
    - to ja zainstalowałem tego nielegalnego windowsa i proszę mnie ukarać

    i co zrobi biedny sąd ? A co do tego zabójstwa to co będzie jak te trzy
    osoby będą twierdzić: tak, to ja go zabiłem i zrobiłem to sam. Przecież
    nie można kogoś zabić trzy razy (chociaż nie jestem tego pewien, bo nie
    sprawdzałem)

    sg