  • 1. Data: 2007-01-20 21:13:50
    Temat: Niezgodnosc towaru z umowa
    Od: Shera <s...@S...pl>

    Witam. Aukcje allegro.
    Wyszukalem w zakonczonych aukcjach taka oto aukcje:
    http://www.allegro.pl/item142107952_felgi_17_cali_5_
    srub_108_95_mm_et_55_bbs_rm.html

    Zadzwonilem do sprzedajacego, okazalo sie ze nie bylo chetnych, felgi sa
    nadal do kupienia. Wytargowalem cene 600zl. Pojechalem osobiscie po
    odbior felg ktore byly idealne dla mojego auta - rozstaw 5x108.
    Przejazd kosztowal mnie ok.200zl. Wszystko wydawalo sie ok,
    zaplacilem, wrocilem do domu. Na drugi dzien zalozylem opony na felgi,
    wywazylem i chcialem zalozyc do auta. Jakiez bylo moje zdziwienie gdy
    okazalo sie ze felgi nie pasuja! Ich rozstaw to 5x112! Natychmiast
    dzwonilem do sprzedawcy, ale nie odbieral. Napisalem maila z prosba o
    wyjasnienie oraz propozycje rozwiazania problemu. Napisalem ze chce
    na konto kwote 600zl (koszty dojazdu juz pokryje) a niech on sie martwi
    i zabiera te felgi ode mnie. Moge nawet wyslac mu poczta. W koncu to
    jego blad. Od tej pory sie sprzedawca nie odezwal. Dzisiaj dzwonilem do
    niego, odebrala jakas kobieta i mowi ze nie ma tu zadnego mezczyzny, ona
    jest z zupelnie innego miasta a numer telefonu ma od 2 lat. Czyli
    probuje sie wycofac jak tchorz. Ja nie mam kasy na nastepne felgi, ani
    felg do auta. Stoje w miejscu. Czy moge jakos to rozwiazac madrze?
    Nie mam zadnej umowy, wiem tylko gdzie mieszka i mam jego dane adresowe...
    Aha, wplacalem mu 300zl zaliczki na konto, a drugie 300zl przy odbiorze.
    Prosze o pomoc.
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2007-01-21 00:09:03
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Sat, 20 Jan 2007 22:13:50 +0100, Shera napisał(a):

> [...]
    > nadal do kupienia. Wytargowalem cene 600zl. Pojechalem osobiscie po
    > odbior felg ktore byly idealne dla mojego auta - rozstaw 5x108.

    a ja znalazłem coś takiego:
    http://www.autofelgi.pl/szczegoly.php?zdj=1142

    razem za 4 x 260 zł = 1040 z gwarancją nowiutkie nie walnięte nie
    prostowane i możliwość targowania się - więcej nie szukałem.
    no będziesz maił problem gogle czasem lepiej użyć niż od razu wskakiwać
    na alegro

    akala

  • 3. Data: 2007-01-21 00:27:17
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 20 Jan 2007 22:13:50 +0100, Shera napisał(a):

    > Czy moge jakos to rozwiazac madrze?

    Tak, nastepnym razem zastanawiaj sie co kupujesz, a te felgi mozesz
    wystawic na allegro - moze ktos je od Ciebie odkupi. Byles na miejscu,
    ogladales felgi, wiedziales co kupujesz, a teraz oczekujesz... wlasciwie
    czego oczekujesz? Dlaczego sprzedawca ma ponosic konsekwencje Twoich
    bledow?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2007-01-21 08:15:29
    Od: Shera <s...@S...pl>

    scream napisał(a):

> [...]
    > ogladales felgi, wiedziales co kupujesz, a teraz oczekujesz... wlasciwie
    > czego oczekujesz? Dlaczego sprzedawca ma ponosic konsekwencje Twoich

    Jak to moich bledow? Przeciez ewidentnie podal zly rozstaw srub,
    wprowadzil mnie w blad, nie ma mozliwosci zmierzenia rozstawu
    domowym sposobem, bynajmniej ja nie potrafie...

  • 5. Data: 2007-01-21 08:15:59
    Od: Shera <s...@S...pl>

    akala napisał(a):

> [...]
    > prostowane i możliwość targowania się - więcej nie szukałem.
    > no będziesz maił problem gogle czasem lepiej użyć niż od razu wskakiwać

    Tak, tylko taki maly szczegol - uzywane...

  • 6. Data: 2007-01-21 08:32:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 20.01.2007 Shera <s...@S...pl> napisał/a:
> [...]
    > nadal do kupienia. Wytargowalem cene 600zl. Pojechalem osobiscie po
    > odbior felg ktore byly idealne dla mojego auta - rozstaw 5x108.

    Będziesz w stanie wykazać, że umowa dotyczyła właśnie tego rozmiaru?

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2007-01-21 09:51:25
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Będziesz w stanie wykazać, że umowa dotyczyła właśnie tego rozmiaru?

    Przeciez jest napisane w opisie aukcji.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2007-01-21 10:29:58
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
> [...]
    Przeciez jak dzwoniles do niego po aukcji na ktorej nie było chetnych to Ci
    pwiedział przez telefon że to rozmiar 112 a nie jak naaukcji a Tyu
    powiedziałeś że takei wląsnie sa Ci potrzebne przyjechales sprawdziles na
    miejscu ze 112 i kupiles :)

  • 9. Data: 2007-01-21 10:50:21
    Od: Shera <s...@S...pl>

    F.T. napisał(a):
> [...]
    > pwiedział przez telefon że to rozmiar 112 a nie jak naaukcji a Tyu
    > powiedziałeś że takei wląsnie sa Ci potrzebne przyjechales sprawdziles na

    Nie. Przez telefon uslyszalem ze to 5x108, takie jak potrzebuje.
    A dopiero przy zakladaniu do auta okazalo sie ze to 5x112.
    Czegos jeszcze nie rozumiesz?

  • 10. Data: 2007-01-21 10:56:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 21.01.2007 F.T. <f...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > pwiedział przez telefon że to rozmiar 112 a nie jak naaukcji a Tyu
    > powiedziałeś że takei wląsnie sa Ci potrzebne przyjechales sprawdziles na

    Jedynie gdy była to sprzedaż konsumencka miałby tu nieco ułatwione,
    ale pewnie sprzedawca nie był przedsiębiorcą.

    --
    Marcin