  • 1. Data: 2007-01-20 19:09:03
    Temat: Działka rekreacyjna
    Od: "M" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chciałam się dowiedzieć jakie konsekwencje prawne wiążą się z zakupem działki
    rekreacyjnej. Jest to działka będąca pod opieką związku działkowców. Zastanawiam
    się nad zakupem od pewnego pana, który jest właścicielem takiej działki od ponad
    25 lat. Czy wystarczy umowa, czy muszę coś załatwiać więcej?

    Proszę o poradę.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-01-20 21:43:04
    Temat: Re: Działka rekreacyjna
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "M" <m...@p...onet.pl> napisał
> [...]
    > ponad
    > 25 lat. Czy wystarczy umowa, czy muszę coś załatwiać więcej?

    Takiej działki nie da się kupić od poprzedniego użytkownika, może się on
    najwyżej jej zrzec na Twoją korzyść. Idziesz wtedy z ustępującym do zarządu,
    tam mówisz co i jak, po czym w drodze uchwały zarząd przekaże Ci tę działkę
    w użytkowanie. Nie będziesz jej właścicielem.

    --
    p09v