  • Data: 2012-03-26 09:23:49
    Temat: Re: Niezasądzone alimenty
    Od: "tomekx" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byla mowa o nowym tatusiu. A w przypadku przysposobienia Twoj obowiazek
    > alimentacyjny ustaje.

    Zanim jednak "nowy mąż" zdecyduje się adoptować dziecko to chyba najpierw
    musiałbym utracić do niego prawa rodzicielskie? Czy mogą mi je jakoś
    odebrać?

    Szczerze mówiąc, bardzo wątpię w tego nowego tatusia biorąc pod uwagę
    charakter mamusi i jej wymagania. Wszystko jest jednak możliwe. Jeśli wrobi
    jakiegoś milionera i wpadnie kolejny raz to nie będę płacił. A jeśli wrobi
    normalnego faceta to płacić chcę i tak, bo chcę żeby moje dziecko miało się
    jak najlepiej.