  • Data: 2004-06-16 19:03:58
    Temat: Re: Nieuznana Reklamacja - ZIBI - pomocy
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Racja - składaj raz jeszcze pismo potwierdz sobie jego przyjęcie na ksero
    > czekaj w domu na odpowiedź w przedmiocie sprawy.
    > Czy składając reklamację posługiwałeś się dokumentem reklamacyjnym ?
    >
    > Czy ekspertyza na podstawie, której odmówiono jej uwzględnienia jest
    gdzieś
    > uwieczniona ?

    dzisiaj zadzwonilem do sklepu tam gdzie oddawalem zegarek ( bo minal ponad
    tydzien i tak kazali dzwonic) i facet powiedzial ze nie uwzgledniono
    reklamacji i ze jest jakas ekspertyza. ja tam jeszcze nie bylem bo to
    kawalek drogi. czyli reasumujac:
    jutro jade tam , czy mam odbierac zegarek i pisac jakies pisma, czy
    nieodbierac i tez pisac :)
    prosze o wyjasnienie krok po kroku co i jak robic zeby wygrac z nimi te
    przepychanki.......