  • 1. Data: 2005-01-15 13:37:34
    Temat: Nieuczciwy pracodawca
    Od: "Piciu-" <o...@m...icpnet.pl>

    Witam.

    Czy ktos by mi napisal gdzie moge zglosic nieuczciwego pracodawce - brak
    umowy, nieplacenie za wykonana prace, nieoplacenie skladek, itp.

    Lub jakas stronke gdzie powiedza jakie zlozyc pisma i w jakich urzedach.

    Sprawa dosyc pilna.

    Dzieki z gory i pozdrawiam
    Piciu.

    Ps.: Czy Spolecznosc Internetowa bedzie zainteresowana ogloszeniem
    publicznie danych pracodawcy?

  • 2. Data: 2005-01-15 13:46:06
    Temat: Re: Nieuczciwy pracodawca
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 15 Jan 2005 14:37:34 +0100, Piciu- naskrobał(a):

    > Witam.
    >
    > Czy ktos by mi napisal gdzie moge zglosic nieuczciwego pracodawce - brak
    > umowy, nieplacenie za wykonana prace, nieoplacenie skladek, itp.

    PIP i Sąd Pracy

    > Ps.: Czy Spolecznosc Internetowa bedzie zainteresowana ogloszeniem
    > publicznie danych pracodawcy?

    pewnie tak - w końcu tylko ty ryzykujesz procesem

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-01-15 13:49:20
    Od: "JackEK" <s...@p...esp>

    Piciu- wrote:
    > Witam.
    >
    > Czy ktos by mi napisal gdzie moge zglosic nieuczciwego pracodawce -
    > brak umowy, nieplacenie za wykonana prace, nieoplacenie skladek, itp.

    zglos do panstwowej inspekcji pracy - oni lubia takie wiadomosci

    > Ps.: Czy Spolecznosc Internetowa bedzie zainteresowana ogloszeniem
    > publicznie danych pracodawcy?

    oczywiscie. Napisz , tak dla przestrogi, co by sie inni nie nabrali,
    najlepiej z opisem sytuacji.

    Rozumiem ze mam niezbite dowody na wine pracodawcy - tak zeby sie
    zabezpieczyc przed pomowieniem o znieslawienie - jesli tak to pisz - dla
    przestrogi

    --
    [GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3...@...6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
    [Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]

  • 4. Data: 2005-01-15 15:02:32
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "JackEK" <s...@p...esp> napisał w wiadomości

    > Rozumiem ze mam niezbite dowody na wine pracodawcy - tak zeby sie
    > zabezpieczyc przed pomowieniem o znieslawienie - jesli tak to pisz - dla
    > przestrogi

    Co to sa niezbite dowody? Skąd wiedzieć, że takimi one są (przed
    procesem)?
    Przecież sąd ma prawo do swobodnej oceny dowodów...

    Alek