    From: " Matrix" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy lokator
    Date: Sun, 17 Jun 2007 08:45:36 +0000 (UTC)

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "Matrix" <m...@g...pl> wrote in message

    > rozumiem, że podatek zapłaciłeś?

    A od czego miałbym płacić ten podatek ?
    1. Po pierwsze to nie mój lokal
    2. Po drugie całość sumy przekazuję właścicielowi tak jak to pisałem, czyli
    nie wykazałbym żadnego dochodu (co oczywiście nie zwalnia od rozliczenia)
    3. Po trzecie to jest zwykła umowa typu mówię do kolegi: wiesz, wynajmuję
    świetne mieszkanie, jeśli chcesz, możesz wynajmować ze mną jak zapłacisz swoją
    część...

    Może źle to nazwałem wcześniej - nie wynajmowałem a współdzieliłem mieszkanie,
    w myśl ustnej umowy.