    From: Lukasz Rewerenda <o...@k...gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nietypowy sposob antykoncepcji
    Date: 8 Apr 2002 22:57:21 GMT

    In article <P...@d...am.
    torun.pl>,
    in pl.soc.seks-moderowania Piotr Kasztelowicz wrote:

    > o ile mi wiadomo nigdzie. Pozbawianie plodnosci w Polsce jest
    > scigane prawem karnym w zwiazku z tym zabiegi takie mozna wykonywac
    > tylko za granica.

    Zeby ta implikacja byla prawdziwa, wypadaloby tam dodac slowko
    'legalnie', bo nielegalnie to pewnie wielu odpowiednio
    wykwalifikowanych medykow bez oporow wykona.

    > Tak bylo w dotychczasowych kodeksach karnych,
    > jesli w toku jakiejs nowelizacji sie zminenilo niech mnie ktos poprawi

    A swoja droga ciekawi mnie, co tez przyswiecalo tworcom tego prawa,
    jakie idee? Moja plodnosc to moja sprawa, podobnie jak moja noga,
    reka, palec, tluszcz na brzuchu, ktory moge sobie kazac odessac itp.
    Co 'panstwu' do mojego ciala?... Czy przeciecie spiodla miedzy
    polkulami mozgowymi na moje zyczenie, a bez wskazan medycznych,
    byloby przestepstwem? A odciecie palca? Moj palec, przeciez, no
    i moje nasieniowody... Czy ja czegos nie rozumiem, czy tez
    jest to przepis godzacy w moje podstawowe prawa?

    Ciekawi mnie to autentycznie, wiec wysylam tez na pl.soc.prawo,
    moze mi jurysci zawodowi wytlumacza :-) I tam tez ustawiam