  • 11. Data: 2007-10-27 13:08:01
    Temat: Re: [OT] Nietypowe wykorzystanie zdjęć z cudzej strony internetowej
    Od: <s...@a...pl>

    >>> http://www.tworzenie-stron.ovh.org/projektowanie-str
    on-www.htm

    > Wiesz co... ja bym to zakwalifikowała jako oszczerstwo, zwłaszcza że to
    > taka grupa. Może rzucając takie oskarżenia przedstawiłbyś się imieniem i
    > nazwiskiem?

    1. Gdzie widzisz oskarżenie? Ja widzę przytoczenie faktu (cytat ze storny) i
    komentarz. Wg mnie - trafny.
    2. Oczekujesz podpisania sie imieniem i nazwiskiem, nie czyniac tego samemu?
    OK, podpiszę się jak Ty.

    > PS Jakoś nigdy nie przyszło mi do głowy, że tak ktoś może to odebrać.

    Odebrałem tak, jak jest napsiane. Jak chcę fakturę, to doliczone zostanie
    22%. Czy ktoś to odebrał inaczej? Nie sądzę.

    > Ale widocznie głodnemu chleb na myśli...

    Jestem bardzo głodny... spragniony.... wynajdywaniem oszustw podatkowych :)

    > TMK
    SP

  • 12. Data: 2007-10-27 21:05:53
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Czapla wrote:

    > Nie przymkną za coś takiego?

    Linka do strony można dać i nie ma o co pytać.
    To istota działania www w internecie.
    Co innego skopiować coś na własną stronę.

  • 13. Data: 2007-10-27 21:42:25
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    <s...@a...pl> writes:

    > 1. Gdzie widzisz oskarżenie? Ja widzę przytoczenie faktu (cytat ze
    > storny) i komentarz. Wg mnie - trafny.

    Ale tu nie chodzi o fakturę VAT, tylko o fakturę Vat. Zbieżność nazw
    zapewne zupełnie przypadkowa.

  • 14. Data: 2007-10-27 22:31:39
    Od: <s...@a...pl>

    > Ale tu nie chodzi o fakturę VAT, tylko o fakturę Vat. Zbieżność nazw
    > zapewne zupełnie przypadkowa.

    Aaaaaa... Faktura Vaticana. Dopiero zrozumiałem ;-)