    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <hbd86s$qv3$1@news.onet.pl> <4ada2d99$1@news.home.net.pl>
    <hbdc3e$5b7$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hbeg13$a2p$1@news.onet.pl> <4adaeea6$1@news.home.net.pl>
    <hberhd$a5$1@online.de> <0JDCm.26868$go1.17066@newsfe27.ams2>
    <hbfti8$tru$1@online.de> <zCZCm.6811$nj3.1647@newsfe25.ams2>
    <hbhrb5$g26$1@online.de> <5e%Cm.39337$mz7.14598@newsfe07.ams2>
    <hbi7d7$qe3$1@online.de> <Tv8Dm.34479$7l.22163@newsfe13.ams2>
    <hbjls9$u2j$1@online.de> <FrfDm.65938$Rj7.59135@newsfe28.ams2>
    <hbk1l0$85c$1@online.de>
    Subject: Re: Niespłacona pożyczka
    Date: Tue, 20 Oct 2009 11:03:09 +0100

    > Mowisz o rentierach, ludziach, ktorzy odziedziczyli potezne majatki, czy
    > np. o Krolowej Anglii?

    Nie mowie o ludziach ktorzy dostaj np. pieniadze a nic nie robia.

    > No widzisz, a zdaje sie, ze nic nie zrozumiales z tej animacji (i
    > generalnie z tego, jak dziala gospodarka, co to jest inflacja czy wzrost
    > gospodarczy) a bezmyslnie powtarzasz jakies spiskowe teorie dziejow.
    >
    > Wybacz, ale nie chce mi sie dalej dyskutowac ;)

    Rozumiem. Zawsze tak jest. Jak juz brakuje - to po prostu teksty w stylu: "a
    tamm... cicho baadz..."
    Ludzie w Polsce maja strasze opory do przyznania sie do niewiedzy na jakis
    temat...
    To nie pierwszy przypadek i jak miewam nie ostatni. Trudno. Napraszac sie
    nie bede.