    From: "Milamber" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesplacilem debetu w PKO BP
    Date: Fri, 14 Feb 2003 13:32:36 +0100

    I miejmy nadzieję, że go jak najszybciej ścigną bo przez takich banki
    odbijają sobie na normalnych uczciwych klientach.

    Co ci grozi? Sprawa karna? Raczej nie.
    Za mała kwota nikomu sie niestety nie bedzie chciało z toba szarpać bo to
    jest nie tyle złodziejstwo co chamstwo i bezczelnośc.
    Skończy się komornikiem i jak dobrze pójdzie to mam nadzieję, że do tego
    1.500 zł dojdzie drugie tyle + odsetki. A papierek bedzie wazny 10 lat...
    I co przez 10 lat sie będziesz ukrywał i pracował na czarno?
    Zyczę powodzenia. A w żadnym banku juz pokazać się nie bedziesz mógł.

    Pieniądze sie oddaje. I moge ci tylko zyczyć jakiegoś dłużnika, który będzie
    miał podobne podejście do oddania ci pieniędzy.

    A na liscie pomoc moga uzyskac ludzie, którzy mają powazne problemy a nie
    niesolidni dłuznicy szukający porady jak nie zapłacic.
    pozdrawiam
    Radek