    From: romek <rom123@nospam_op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesplacilem debetu w PKO BP
    Date: Fri, 14 Feb 2003 12:42:05 +0100
    Sender: r...@o...pl@212.244.77.254

    On Fri, 14 Feb 2003 11:40:18 +0100, "Anna Porazka" <a...@w...pl>
    wrote:

    >Uzytkownik "romek" <rom123@nospam_op.pl> >

    >Hmmm a gdzie zwykla ludzka uczciwosc????? Latwo bylo brac i co dalej?
    >
    >moze wplacaj powoli jakies kwoty bo odsetki rosna

    Wszystko fajnie tylko czemu jak zwykle nikt nie odpowiada na
    postawione pytanie.W pierwszym poscie opisalem sytuacje w szczegolach
    jak doszlo do powstania zadluzenie. Zaznaczylem takze ze prosze o
    pomoc prawna w posncie nastepnym, z konkretnymi pytaniam.

    Jezeli chodzi o wykladnie moralna i pomoc duchowa to sa od tego inne
    grupy i jak widac nie przeslalem tam tego posta.

    W kwesti sciagalnosci tego dlugu to jeszcze szybko go nie sciagna, mam
    prace na czarno i chyba tego US nie windykuje.

    Pytanie bylo zadane najprecyzyjniej jak potrafilem, ale odpowidzieli
    chyba ludzie ktorzy na prawie ( w szczegolnosci karnym) sie nie znaja.

    Ponawiajac pytania jezeli ktos moze mi pomoc bede wdzieczny,
    pozostalym Panstwu bardzo dziekuje za zainteresowanie i prosze o nie
    kontynulowanie watku.

    "Ciekaw jestem, czy nie podpada to pod jakis artykol z prawa karnego
    i nie orzekna w sadze (o ile bedzie jakas sprawa) np: kary
    pozbawienia wolnosci na 1 rok (lub cos tam takiego). Chodzi o to czy
    nie jest to wyludzenie, oszustwo, kradziez ( oczywiscie w kontekscie
    prawnym)"

    pozdrawiam
    romek

    Ps. Jezeli kogos dziwi moje rozsierdzenie to informuje ze mam realny
    problem i bardzo zalezy mi na opinni kogos kto moze mi pomoc,
    natomiasta aspekt towazyski-pogawetkowy mojego problemu jest
    irytujacy. Taki pogaduch sa niezgodne z netetykieta i szkodza
    autorowi ( na posty z odpowiedziami czesto sie juz nie zaglada,
    przeciez inni odpowiedzieli). Sam czesto odpowiadam na grupach comp.*
    wiec nie sa to tylko moje wymysly.