    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesluszna egzekucja komornicza - oplata stosunkowa...
    Date: Tue, 16 Nov 2010 17:01:13 +0100

    W dniu 2010-11-16 16:54, lolka pisze:

    > To nie ma chyba juz w tej chwili znaczenia, pani A przedstawila w
    > spoldzielni dokumenty poswiadczajace wyprowadzke i zamieszkiwanie
    > gdzie indziej przez ostatnie 4 lata. Skoro spoldzielnia odstapila od
    > roszczenia wobec pani A, to rozumiem, ze uznala te dokumenty.

    Może zrobiła to dla świętego spokoju? Skoro miała tytuł wykonawczy,
    to spokojnie mogła kazać odkręcać sprawę w sądzie.

    Za umorzoną egzekucję komorniczą należy się komornikowi opłata.
    Domyślnie pokrywa ją dłużnik, chyba że egzekucja była wszczęta
    niesłusznie (a tak nie było, skoro był tytuł wykonawczy, który nie
    został zapłacony).

    Dłużniczka powinna się cieszyć, że udało się jej zakończyć sprawę
    tanim kosztem. Wzruszanie tytułu wykonawczego w sądzie byłoby o wiele
    bardziej upierdliwe.

    --
    Liwiusz