eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNierzetelny sprzedawca Allegro › Re: Nierzetelny sprzedawca Allegro
  • Data: 2011-05-31 11:33:36
    Temat: Re: Nierzetelny sprzedawca Allegro
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 31 May 2011 11:10:51 +0200, K_D_K napisał(a):

    > W lutym zakupilem uzywany sprzet sieciowy na ktory byla pisemna
    > gwarancja 6 ms. w kwietniu odeslalem go na gwarancje poniewaz okazalo
    > sie ze nie dziala prawidłowo. 5 maja dostalem maila ze sprzet jest w
    > serwisie i reklamacja potrwa do 2 tyg. Do tego czasu zero odp. Na nr w
    > aukcji nie moge sie dodzwonic. Na maile nie odpowiada mimo ze widac ze
    > loguje sie w serwisie. Co mozna takiemu zrobic oprocz negatywnego
    > komentarza?

    Przestac nazywac go nierzetelnym. I czekac.
    Przyjal reklamacje? Przyjal.
    Poinformowal o czasie realizacji? poinformowal.
    To czego jeszcze chcesz, zeby Ci od reki wymienil?
    Sam zaznacyzles ze kupiles uzywane.



    --
    Mark

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1