    From: MARR <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [Nieruchomości] Umowa z agencją
    Date: Tue, 30 Sep 2003 09:50:08 +0200

    Piciuf wrote:

    > Czyż agent nieruchomości nie przyprowadził Ci klienta???

    Nie.
    Agent przyprowadzil kogos, dla kogo bylo za drogo. Zrezygnował.
    Ja dałem ogloszenie do prasy ponosząc *koszt* ogłoszenia - tym razem klientowi
    pasowała cena (nie musiał płacić prowizji, co znacznie obniżyło cenę mieszkania.

    Normalne jest, ze ktoś kto kupuje/sprzedaje mieszkanie szuka roznych mozliwosci
    - również w ogłoszeniach.
    A jak myślisz - ile mieszkan o powierzchni 60-64m. jest na sprzedaz, w kwadracie
    powiedzmy 3-4 ulic? Najwyzej kilka.

    Ps. Dla Twojej wiadomosci - jest bardzo prosta metoda ominiecia posrednika.
    Szukajac mieszkania wystarczy podstawic figuranta, z ktorym agent podpisze
    umowe. Potem kupi ktos inny...
    Ale mi nie o to chodzilo - nikogo nie chce oszukac.

    MARR