    From: "v" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieprawne zwolnienie z pracy ?
    Date: Tue, 21 May 2002 10:19:16 +0200

    witam,
    jakies pol roku temu w identyczny sposob pracodawca pozbyl sie mnie z firmy.
    zwolnienie, brak zwolnienia, wypowiedzenie dyscyplinarne.
    sprawa trafia do sada pracy, no i czekam pol roku na ustalenie terminu
    rozprawy.

    zeby bylo wesolo to ZUS odmawia mi wyplaty wynagrodzenia potwierdzonego
    zwolnieniami lekarskimi za okres 3 m-cy, kiedy jeszcze pracowalem i gdy juz
    nie pracowalem. wydeptalem sciezke do urzedasow zusowskich i za kazdym razem
    wynajduja inny powod aby mi tych pieniedzy nie wyplacic. sprawa znow trafia
    do sadu pracy. ile to bedzie trwalo nie wiem, wiem jedno, moj prawnik mowi,
    ze jest ok. i to tylko kwestia czasu, ale ja i tak z kiepskim swiadectwem od
    ostatniego pracodawcy pracy znalezc nie moge.

    rada

    idz do sadu - to po pierwsze
    porozmawiaj z pracodaca, moze masz jakiej inforamacje, ktore mozna sprzedac
    konkurencji?? - mysle, ze je od ciebie kupi

    pzd

    rafal

    Użytkownik Jaroslaw Druzbinski <c...@c...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ac65l0$ncb$...@n...tpi.pl...