    From: "Beti" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieprawne zwolnienie z pracy ?
    Date: Mon, 20 May 2002 17:09:36 +0200

    Jeżeli pracodawca faktycznie nie dostał Twojego zwolnienia (a możesz to
    sprawdzić na poczcie okazując potwierdzenie nadania) to i tak w każdej
    chwili możesz poprosić lekarza, który wystawiał zwolnienie o odpis z druku
    ZUS ZLA.
    Gdyby okazało się, że zwolnienie w jakiś sposób, (choć jak dla mnie mało
    prawdopodobny) nie dotarło do adresata to pracodawca musi przyjąć jego
    odpis. Do odpisu zwolnienia dołącz stosowne pismo, informujące pracodawcę,
    że zwolnienie lekarskie nie dotarło do niego z przyczyn przez Ciebie nie
    zawinionych (mam na myśli winę poczty) a pracodawca nie będzie miał wyjścia
    jak tylko wycofać wypowiedzenie
    Co do terminu dostarczenia zwolnienia to masz na to 7 dni od daty jego
    wystawienia. Dostarczenie po terminie spowoduje obniżenie wynagrodzenia
    chorobowego/zasiłku chorobowego o 25 %.

    Pozdrawiam
    Beata

    p.s
    w razie problemów skieruj sprawę do sądu pracy