    From: Przyjazny Andrzej <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieprawdziwy kapital spolki w KRS
    Date: Thu, 03 Jul 2003 15:33:56 +0200

    w <news:be1a0q$t4s$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Maddy napisał(a):

    > Widziałes kiedyś bilans?
    > Dam glowe że nie... Inaczej nie twierdziłbys że kapitał (a tym
    > bardziej kapitał zakładowy) musi sie równać wartości aktywów z
    > pominieciem nalezności i zobowiązań

    Nigdy tego nie twierdzilem.

    > Kredytu nie dostaje się na podstawie wpisu do KRS, trzeba pokazać
    > bilans. A bilans musi wyjść na zero.
    > A przedsiębiorca który uważa że firma jest wiarygodna bo ma
    > wpisane 15 mln w KRS wykazuje głupotę wręcz karalną.

    > Kolego, ty naprawdę nie wiesz o czym mowisz.
    > Sprawdzałes wartość kapitałów w blansie czy wartośc kapitału
    > akcyjnego wpisanego do rejestru?
    > Bo wystarczy że firma ma kapitału akcyjnego 15mln i tylez straty
    > żeby kapitał w bilansie wyszedł 0 (zero) pomino że w KRS nadal
    > figuruje 15 mln.
    >
    > Maddy

    Wciaz sie nie rozumiemy. Przyznaje, nie znam sie na rachunkowosci,
    dlatego pytam o rade.
    jeszcze raz - kapital akcyjny podany w KRS jest nieprawdopodbny,
    twierdze, ze firma nigdy, w zadnym momencie nie miala tyle. I nie pytaj
    mnie skad to wiem, bo nie jest to odpowiednie miejsce na takie
    rozwazania.
    Jesli ktos podaje 15 mln kapitalu akcyjnego w KRS, a w bilansie np. 0,
    to musi wykazac straty na 15 mln.

    Pytam - czy ktos weryfikuje to, jaki kapital akcyjny podaja firmy
    Pytam - co sie dzieje, jesli firma zawyzyla swoj kapital, jakie sa na
    to paragrafy.
    Maddy, mozesz mi pomoc w tych kwestiach? bo wlasnie to mnie interesuje.
    Masz gg?

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603