    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieprawdziwe informace na stronie www
    Date: Fri, 22 Jun 2007 11:09:33 +0200

    Witam

    Kontakt kupujemy.pl napisał(a) :

    > Co znaczy niepodrabialny ?

    Każda przesyłana cząstka ma dane pozwalające na jej poprawną
    weryfikację, czasy, serwery wejściowe, wyjściowe. Zmieniając
    jedną wartość, wpływa to na wartości inne, zależne od tej zmienionej.
    Zastrzegam, że nie jestem pewien, co do 100% niepodrabialności.
    Niewykluczone, że nie mam racji.

    > "uruchamiasz analizator pakietów" ? Program / urządzenie ?

    Program. Zwany też sniffer. Np. CommView. I wiele innych.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B