  • Data: 2014-12-17 11:54:21
    Temat: Re: Niepodobny do zdjęcia
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-17 o 11:32, szerszen pisze:
    > No i dziękuje bardzo za rozpisanie ;)
    > Aczkolwiek nadal różnica pozostaje jedynie na papierze, bo jeden i
    > drugi dokument zawiera te same dane.
    W zeszłym roku wszedł zdaje się do obiegu ujednolicony wzór
    europejskiego prawa jazdy, a stąd już zapewne mały krok do uznania tego
    dokumentu za jedyny wymagany do identyfikacji przy poruszaniu się po
    strefie Schengen. Ale gotów jestem się założyć, że nawet jeśli to
    nastąpi, u nas w urzędach nadal trzeba będzie okazać DO do odbioru
    jakiegoś świstka - dokumentów musi być przecież odpowiednia ilość, żeby
    nie naruszać powagi Urzędów i pracujących tam ludzi ;-)

    Maciek