  • Data: 2003-09-26 14:19:58
    Temat: Re: Niepelnoletni i zlecenia
    Od: "Dariusz Szyłko" <s...@e...org> szukaj wiadomości tego autora

    Tak, tylko ze doczytalem sie tam tylko tego, ze zatrudniony musi byc w wieku
    15-18 lat i zatrudnic mozna tylko jako przyuczenie do zawodu. A mi chodzi o
    zlecenia, umowe zlecenie lub umowa o dzielo... (btw. nie znam sie tak dobrze
    na prawie, czym sie rozni umowa zlecenie od umowy o dzielo ?)

    Pozdrawiam,
    Dariusz Szyłko

    P.S. Pozdrawiam to ja zawsze tez pisze :P