    From: " " <1...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieopłacona rata OC i windykacja
    Date: Fri, 9 Mar 2012 11:53:49 +0000 (UTC)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Przejrzyj akta sprawy. Jeśli pismo z pozwem i nakazem faktycznie zostało
    > wysłane na Twój prawidłowy wówczas adres zamieszkania i było nieodebrane
    > po awizowaniu, to raczej już pozamiatane.

    Tak, jest w aktach sprawy (w Sądzie) koperta adresowana do mnie.

    Ale ja TE pieniądze wplaciłem przecież ponad rok wcześniej!!
    Przyszło pismo aby zapłacić, to zapłaciłem.

    Kancelaria nie "wstawiła" do pozwu dokumentu, dowodu zapłaty.
    Moją "winą" na tamten czas było to że na blankiecie do zapłaty podałem inny
    numer polisy, co przecież nie zmienia faktu że Ubezpieczyciel pieniądze na
    swoje konto otrzymał.
    Nie ma żadnego znaczenia że Ubezpieczyciel bez mojej wiedzy przelewa
    pieniądze na inne (podobno)nie opłacone w częsci konto innej polisy?
    Z tego co się dowiedziałem od Ubezpieczyciela to kasa została przelana na
    rzecz polisy z 2003 czyli na polise o cztery lata wcześniejszą.
    Jeśli sprawa polisy z 2007 roku spowodowala wszczęcie "alertu" i działania
    (przekazanie tematu do Kancelarii) to czemu podobne dzialania nie zostały
    podjete w sprawie polisy o cztery lata wcześniejszej?
    U obecnego Ubezpieczyciela już po 3 tygodniach dostałem pismo przypominające
    o fakcie braku opłaty, a u tamtego przez sześć lat nie odkryli że jest debet
    na polisie ?