    From: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieograniczony dostęp do internetu czy ograniczony?
    Date: Sat, 30 Oct 2004 13:58:23 +0200
    Sender: r...@a...pl@host-62-141-238-89.gorzow.mm.pl

    Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:clvtqh$mcn$1@news.onet.pl...
    > WIadomo ze do czegos takiego musze miec zew ip itp tak wiec dostep mam
    > nieograniczony ale mozliwosci wykonywania pewnych czynnosci ktore wymagaja
    > nie tylko nieograniczonego dostepu do sieci ale rownierz posiadania
    > dodatkowo zew ip sa dla mnie niedostepne.
    > Jedyne co pozostaje to wziac zew IP, zrobic aneks do umowy i tyle.

    Pozostaje kwestia podstawowa - czy GG do rozmów głosowych potrzebne jest
    zewnętrzne ip. Bo jeśli nie (a raczej mi się nie wydaje aby potrzebował, tym
    bardziej, że człowiek pisze, że do tej pory korzystał z takich usług) to
    jest to już blokowanie usług, co czyni dostęp do internetu ograniczony. Co
    byś zrobił, gdyby nagle Twój provider zablokował wszystkie porty oprócz 80,
    po czym stwierdził, przecież strony WWW działają, czyli dostęp do internetu
    masz.