    From: "fi5h" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieograniczony dostęp do internetu czy ograniczony?
    Date: Sat, 30 Oct 2004 13:27:49 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl

    Jacek wrote:
    > Rok temu podpisalem umowe o swiadczenie uslug dostepu do internetu, z
    > pewna firma...tydzien temu zauwazylem iz nie moge prowadzic rozmow
    > glosowych poprzez internet za pomoca programow typu: GaduGadu czy MSN
    > Messeneger (informacja: iz jestem poza firewallem)...Pan w BOK-u
    > poinformowal mnie, azeby moc korzystac z tego typu udogodnien,
    > musialbym ponosic dodatkowe koszty zwiazane z nadaniem mojemu
    > komputerowi odpowiedniego publicznego IP, i to wowczas wystarczyloby
    > do prowadzenia takich rozmow glosowych...w zwiazku powyzszym mam
> [...]

    dostep do sieci inetu masz nieograniczony, ale mozliwosci jakie daje dostep
    do internetu to co innego.
    Ja bym chial miec nieograniczony dostep i byc widocznym z zewnatrz dla np.
    mojego kumpla.
    WIadomo ze do czegos takiego musze miec zew ip itp tak wiec dostep mam
    nieograniczony ale mozliwosci wykonywania pewnych czynnosci ktore wymagaja
    nie tylko nieograniczonego dostepu do sieci ale rownierz posiadania
    dodatkowo zew ip sa dla mnie niedostepne.
    Jedyne co pozostaje to wziac zew IP, zrobic aneks do umowy i tyle.