    From: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieodpowiedzialne zachowanie sędziny.
    Date: Thu, 8 May 2003 15:34:44 +0200

    'Robert Kondraciuk' wyklawiaturzył/a w niusie
    b9cuua$fju$...@n...onet.pl taką oto treść:

    | jeśli nie masz CHŁOPCZYKU na dany temat, nic do powiedzenia
    | to po co się odzywasz?, marnujesz tylko wątki

    Bo widzi Pan, bzdury Pan piszesz. Jedynym argumentem dla Pana w tej
    dyskusji jest zwrot "Chlopczyku". Wolalbym, zeby Pan sie zwracal do mnie
    albo po imieniu (jak to jest przyjete na newsach) albo "per pan". Bo widzi
    Pan, pare lat na tym swiecie juz jestem, studia nawet skonczylem...

    ->piotr

    ps. jakby mogl Pan rozwinac ta mysl o kryminalistach, co nie biora sobie
    adwokatow (punkt 4 w Pana poscie) i ta kwestie o nieprzychodzeniu (co
    wedlug Pana jest standardem) adwokatow i aplikantow na sprawy (pkt 3)...