eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Date: Mon, 8 Sep 2014 20:50:34 +0200

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > I takie postojoweoświetli Ci pieszego czy przeszkodę na drodze?

    Jakieś nowe absurdy rozkładasz na drogach. Pieszy ma ustępować pojazdom
    czyli ma widzieć pojazd a nie pojazd widzieć go. W zupełności wystarcza do
    tego oświetlenie składające się z jednego światła mijania i dwu postojowych.
    Jak nie widzisz przeszkód na drodze to możesz wolniej jechać. Jedna żarówka
    nigdy nie jest krytyczną sprawą. To jest w granicach rozrzutu jakości
    oświetleń pojazdów.

    > Żeby można ją było wskoczyć, to musi się ręka zmieścić. Dokąd nie kupiłem
    > C5, to zawsze sam wymieniałem w kilka minut żarówkę. Jak będę kupował
    > kolejny samochód, to jedna z rzeczy,które sprawdzę, to bedzie właśnie
    > możliwość wymiany żarówki. Tu mi to po prost udo głowy nie przyszło, że
    > można tak zrobić samochód, że się nie da.

    Typowy problem nic istotnego nie wnosi do sprawy zmiany żarówki, którą
    zawsze trzeba umieć zmienić by to zrobić a nie tylko mieć wygodny dostęp lub
    nie.