eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    From: "Szuwaks" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Date: Sun, 7 Sep 2014 20:42:38 +0200

    Siemka.

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:8r5p0ahs2u3qe6htat0qabd5n86f6q2imo@4ax.com...
    > On Sun, 07 Sep 2014 19:29:18 +0200, Marcin N
    > <m...@o...pl> wrote:
    > A czy na kursach kierowcow ucza wymiany zarowek? Jak nie, to niech sie
    > odp.... Skad dentysta, adwokat czy sekretarka ma wiedziec jak sie
    > wymienia zarowke?

    Na kursach nie uczą wymiany żarówek. :)
    Nie uczą też pompowania kół samochodowych powietrzem.
    Pewnie z tego powodu stacji benzynowej na Ochocie, znany polski aktor, który
    grał m.in. pana Wołodyjowskiego w "Ogniem i mieczem", nie potrafił
    dopompować koła w swoim wypasionym Chryslerem.
    A tak chcąc być w temacie, to jak chciałem zmienić żarówkę mojej Astrze
    dwójce, która nie jest jakimś skomplikowanym pojazdem, to się nie udawało.
    Za grube palce, albo cóś. :(
    A gdy podjechałem do warstatu zautoryzowanego na Mangalii, to pan mi
    powiedział, że niestety taka wymiana kosztuję sto złotych plus wata, bo taka
    jest polityka usługowa firmy GM.

    Reasumując, już wiadomo dlaczego usługi dentystyczne lub prawnicze czy
    administracyjne są takie drogie. -:)

    Szuwaks