    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 21 Aug 2013 19:47:21 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Niemieckie prawo

    On Wed, 21 Aug 2013, Marek Wisniewski wrote:

    > Jesli znasz niemiecki, to moze to skomentujesz ?

    Nie za bardzo, a na pewno do czytania tekstów prawnych :)

    > Pisza, ze : "podwojna klauzula ( zmiany w umowie mozliwe tylko pisemnie, ustne
    ustalenia sa niewazne) jest prawnie nieskuteczna.

    Ze wspomaganiem guglem wychodzi mi coś takiego, że wedle orzeczenia
    ichnich sądów (federalnego sądu pracy) zastrzeżenie formy pisemnej
    jest nieskuteczne, jeśli zostało wykorzystane do naruszenia "dobrej
    wiary" stron umowy.

    Ale jest to raczej "dywagacja na temat" a nie tłumaczenie ;)

    pzdr, Gotfryd