    From: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemiec przyjdzie i zabierze
    Date: Tue, 8 Apr 2003 14:45:45 +0200
    Sender: p...@o...pl@pepe.hechtsheim.wohnheim.uni-mainz.de

    "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:b6u9ni$vh$1@h1.uw.edu.pl...
    > Witam,
    > 1) Co do głębokości komentarzy, to nie mierzyłbym ich ilością zapisanych
    > słów.

    A to do kogo? To jest twoj rzeczowy argument czy co?

    > 2) Utrata suwerenności w kwestiach monetarnych poprzez przystąpienie do
    > strefy euro jest strategicznym celem obecnego rządu - nikt tego nie kryje.

    Nikt nie zmusza do wejscia do Unii Walutowej. Mozna do niej dobrowolnie
    wejsc, jak i z niej wyjsc i tyle.

    > 3) Głosy zaniepokojenia w omawianych kwestiach nie pochodzą od nieuków,
    > ale od kompetentnych osób i instytucji.

    No tak, jest takich cale mnostwo. Tylko gdzie rzeczowe argumenty? Jak na
    razie sama propaganda.

    > 4) "Nie wiadomo jeszcze jak to będzie". Ten "argument" kojarzy mi się
    > jak najgorzej. Zwykle zapowiada najczarniejszy scenariusz.

    No, to jest zdecydowanie argument antyunijny, bo w kazdej innej kwestii
    zawsze wiadomo jak bedzie i tylko tutaj nie wszystko jest pewne i jasne jak
    na dloni.

    > Gdyby tak było euroentuzjaści u steru władzy podjęli by rzeczową
    > dyskusję zamiast serwować propagandę w stylu lat pięćdziesiątych.

    Jak na razie, to rzczowe argmenty padly z mojej strony. Twoje ograniczaja
    sie do plytkich komentarzy.

    --
    Przemek