    From: "AdamW" <A...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalny swiatlowod dlugie
    Date: Fri, 25 May 2007 07:42:09 +0200

    > mogła dojść z operatorem do porozumienia. Wyrok prawomocny się zrobił, a
    > tepe nadal nic nie zrobiła .... po jakimś czasie nastąpiła "awaria" na

    Tam byl prawomocny wyrok, tu wyroku nie ma. Firma która ułożyła światłowód
    miała pozwolenie na budowę czyli jest domniemanie że jest on ułożony zgodnie
    z prawem.

    > podrzędne magistrale, ktoś nie miał łączności itd. W stratę poszła tepe
    > .... a mogli dojść do porozumienia z właścicielem gruntu,

    mogli, myślę że stać ich by było, inaczej trzeba szukać innej drogi

    > tka musieli kilka kilometrów zdaje się robić w kilka dni (najgorsze były
    > załatwianie wejścia w teren i zgody pewnie :)))

    to raczej niemożliwe- same formalności i papierki (geodezja, uzgodnienia,
    projekt itd.) trwają conajmniej miesiąc jak nie dłużej, samo ułożenie na
    odciku kilku kilomentrów to też nie parę dni

    pozdr