    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Date: Fri, 22 Feb 2013 14:11:02 +0100

    W dniu 22.02.2013 13:54, RadoslawF pisze:

    > Kiedy to był przykład z życia wzięty. O ile do laptopów dziś
    > wciskają system bo takie zalecenia to do składaka nie wciskali.
    > Pytali czy kupujący chce, kupujący pytał a ile to by kosztowało
    > i po usłyszeniu odpowiedzi przeważnie rezygnował.

    No i co z tego? Skoro rezygnował, bo było za drogo, a potem wgrywał
    pirata, to tym bardziej zrobił to dla korzyści majątkowej.

    To, że komuś coś będzie zawsze za drogo, to wiadomo.

    Zgubiłem gdzieś tezę, którą chcesz udowodnić/przekazać.

    > Znam przypadki ludzi którzy po sprawdzeniu ile kosztuje
    > windows plus office instalowali linuxa.

    No i bardzo dobrze. Było im za drogo, uznali, że tańsza alternatywa im
    wystarczy, skorzystali z tej możliwości i nie podpadli pod KK. teraz
    przekaż tę możliwość Twojemu Biednemu Pryszczakowi Z Przykładu i nie
    tłumacz jego piractwa.

    > A ja sądzę że była.

    I na tych osądach sobie pozostaniemy, co zresztą i tak nie ma wpływu na
    meritum sprawy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek