    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Date: Fri, 22 Feb 2013 13:57:43 +0100

    Dnia 2013-02-22 03:08, Użytkownik Szymon von Ulezalka napisał:

    > ze co prosze? jakie prawo wymaga tego by takowy np Dell sprzedawal
    > (zwyklym konsumentom) lapki z zainstalowanym systemem operacyjnym (i
    > dlaczego mozna kupic lapki/stacjonarne bez systemu)?

    Prawa nie ma, jest umowa między firmami i zalecenie dla sprzedawców.
    Jak w Łodzi ruszyła montownia laptopów Della to miałem okazję
    rozmawiać o dołączaniu windowsów z ich przedstawicielem handlowym.
    Jak klient czy kontrahent chciał bardzo bez to sprzedawali bez,
    ale nigdzie nie reklamowali swoich wyrobów bez systemu.