  • From: Tomasz Kałużny <tomaszka_maupa_UWAGA.klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalna DG. Co zrobic?
    Date: Wed, 18 Jan 2006 21:10:56 +0100

    Wszystkim tym ktorzy naskoczyli na mnie (czemu sie bardzo dziwie)
    wyjasniam, ze potrafie rozroznic osobe handlujaca incydentalnie (sam
    sprzedaje niepotrzebne mi rzeczy od czasu do czasu) od osoby
    zajmujacej sie handlemna stale. Osoba od ktorej kupilem towar nawet w
    opisie swojej aukcji podaje, ze jest FIRMA zajmujaca sie tuszami do
    drukarek. Odrzucam rowniez kontrargumenty, ze w sklepie mialbym 10%
    taniej. To co zakupilem na aukcji za pi*oko 25zl plus przesylka 5 zl w
    sklepie zakupilbym za ok 50-65 zl. Przy ilosciach jakie kupuje jest to
    oszczednosc niemala. Jestem naprwde bardzo zdziwiony niektorymi
    Waszymi odpowiedziami... To co robi ta osoba jest bardzo nieuczciwe i
    po tym co tu napisaly niektore osoby, nie bede mial juz skrupulow w
    spelnieniu moich planow. Ot, taki moj maly kamyczek w naprawianiu
    Swiata...

    Pozdrawiam. Tomek.