  • Data: 2007-10-24 17:27:11
    Temat: Re: Niekompetentny urz?dnik - prosba o rade
    Od: "gardziej" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie podskakuje bo nie mam tego nigdzie na pismie, ze to Urz?d ma zap?aciae
    > za pomiary
    > ale ponoc zawsze tak jests, tyle us?ysza?em od kobiety, z któr? spisywa?em
    > akt
    > notarialny, my?lalem ?e mo?e to wynika z jakiej? ustawy

    no jak ma zaplacic to zaplaci czy pani urzednik cie lubi czy nie.
    a urzedy, to warto pamietac, to jeden czlowiek (burmistrz, wojt, starosta,
    prezydent), ktory ma ludzi do wykonywania jego zadan. wiec nawet teraz
    smaruj pismo, opisz grzecznie sytuacje (nawet nic nie piszac o tej pani, z
    ktora rozmawiasz) i popros o wyjasnienie sytuacji. musza odpisac i jak znam
    tego typu instytucja zrobia to nad wyraz szybko :)