    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieistniejąca spółka stroną postępowania
    Date: Mon, 7 Feb 2005 22:11:48 +0100
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Mon, 7 Feb 2005 10:41:23 +0100, Waldek naskrobał(a):

    > W roku 2001 przez Urząd Celny wydana została decyzja, skierowana do spółki
    > cywilnej, określająca dług celny. W momencie wszczęcia postępowania
    > zakończonego wydaniem przedmiotowej decyzji S.C. już nie istniała, o czym
    > organ wydający decyzję był poinformowany. Decyzja zawierała pouczenie o
    > możliwości odwołania strony /a więc S.C./ do organu II instancji. Gdyby ktoś
    > z Was chciałby podzielić się swą wiedzą, to prosiłbym o udzielenie
    > odpowiedzi na pytania:
    >
    > Czy organ wydając decyzję na nieistniejącą spółkę działał w zgodzie z
    > obowiązującymi normami prawa?

> [...]

    jako że s.c nie ma osobowości prawnej stawiam dolary przeciwko orzechom że
    na wyroku pisze:

    pozwany:
    Iksiński Jan
    zam...
    Kowalski Jan
    zam...
    działający pod spółką cywilną ....

    lub podobne sformułowanie?
    Chyba z niego jako wynika że to nie spółka ale wspólnicy s.c. są pozwani?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org