eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy › Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a
    zerwanie umowy
    Date: Wed, 28 Nov 2007 19:38:32 +0100

    Dnia 28-11-2007 o 15:09:43 Ajgor <n...@m...a> napisał(a):

    > Niestety okazuje si?, ?e ten internet jest delikatnie mówi?c do niczego.
    > Praktycznie nigdy nie osi?ga szybko?ci zadeklarowanej w umowie,

    To nie jest predkosc znamionowa, typowa czy srednia... to jest predkosc
    maksymalna. Fakt, ze "zamula" nie musi sie wiazac z niewywiazywaniem sie z
    umowy. Nie mozna sie spodziewac, ze gornik na dnie kopalni bedzie smigal
    na swoim Pentium 66 MHz po internecie z predkoscia 7,2 Mbit/s...

    > a do tego bardzo cz?sto w ogóle nie chodzi. Bywa, ze przez kilkan?cie
    > godzin dziennie, i tak codziennie.

    U mnie w mieszkaniu zasieg "3G" bywa raz na jakis czas.... jedna lub dwie
    "kreski". Wedlug danych polkomtela wcale go tam nie powinno byc. Ba, GPRSa
    tam nie powinno nawet byc. Sprawdz na stronie plusa czy znajomy znajduje
    sie w zasiegu HSDPA. Mozesz tez poradzic sprawdzenie transferu w srodku
    nocy - wtedy, z racji malej ilosci podlaczonych uzytkownikow, powinien
    chodzic "pelna para".

    Miej tez na uwadze, ze polaczenia glosowe maja pierwszenstwo nad danymi
    (nie jestem pewny jak jest z 3G).

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.