    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niedoreczony list
    Date: Sat, 1 Jul 2006 14:06:13 +0200

    W wiadomości news:44A66203.9F5A628D@gazeta.pl Hikikomori San
    <h...@g...pl> pisze:

    > No tak. Ale na prawde nie bylo nikogo, kto byci dal znac, ze cos sie
    > dzieje w kraju niedobrego? Ze jakies pisma przychodza?
    Nie przychodziły pisma tylko awiza, a na nich nie pisało co to jest, tylko
    że polecony. Komórki nie były wówczas tak powszechne (ja nie miałem), nie
    siedziałem też w jednym miejscu, nieobecność w kraju trwała dość długo.
    Zresztą co by to dało? Przychodzi awizo - niewiadomo w jakiej sprawie, nie
    wiadomo od kogo, a ty byś wracał natychmiast ponad 2 tys. km żeby odebrać
    upomnienie z biblioteki na przykład?

    > Tak pytam. No i
    > czy placiles za cos slusznie (znaczy, czycie scigali slusznie, wtedyco
    > cie nei bylo).
    Czy ja wiem? Z punktu widzenia kolegium, pewnie tak, choć ja się winny nie
    czułem, a co więcej nawet nie wiedziałem, że popełniam wykroczenie. To była
    sprawa o drobne wykroczenie drogowe (wjechałem, gdzie się okazało, że nie
    można), dużo by opisywać.
    Dla smiechu: grzywna 50 zł + ~20 zł kosztów postępowania, a komornik łyknął
    coś ponad 200 zł i jeszcze się chwalił, że taki dobry bo to ustawowo
    najmniej..., może i dura lex, ale przede wszystkim durne lex.

    Jotte