  • Data: 2015-04-29 16:17:56
    Temat: Re: Niedopuszczenie do kontroli
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-04-15 o 08:48, Andrzej Lawa pisze:

    > OK, to podaj swój adres i wpuść mnie do swojego domu. Jeśli nie, to
    > pewnie masz tam uprowadzone dzieci na handel. Bo inaczej byś mnie wpuściła.

    A jak nawet nie, to jak wpadniemy bandą, to się coś podrzuci. Przecież
    gołym okiem tam widać, że coś kombinowana ta kontrola była. Normalnie
    kontrola nie biega z kamerami, a tam była i ta kamera, której nagranie
    jest w sieci, ale i druga kamera trzymana przez kogoś obok
    Komorowskiego. Niestety po raz kolejny niezależna.pl okazuje się po
    prostu niewiarygodna.