eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele] › Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
  • Data: 2018-03-12 15:47:48
    Temat: Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 marca 2018 14:25:32 UTC+1 użytkownik m napisał:

    > A mnie się wydaje, że nikomu nie będzie się opłacać robić takich rzeczy
    > a straty okażą się w dużej mierze mityczne.

    Tym bardziej że o tych rzekomych stratach to póki co politycy PO i Nowoczesnej
    najgłosniej krzycza
    Sieci handlowe takiego przekazu nie generują bo i pewnie im wyszło że strat nie
    będzie
    Jak chcesz kupić telewizor a wiesz że w niedziel sklep zamknięty to kupisz w sobote
    ew w poniedziałek
    widać to było w sobote na parkingach przed marketami- parkingi zapchane, ludziska
    pełne wózki towaró wywlekaji jakby jakas wojna miała być
    A to tylko jedna niedziela gdzie większość sklepów zamknięta a ludzie zapasy jak na
    wojnę robili

    > Żeby kupić chleb, to wystarczą osiedlowe "Żabki".

    Ot to
    Z kupnem chleba, masła czy nawet gorzały żadnego większego problemu nie było przecież
    w niedziele
    Stacje paliw co najwyżej zwiększone obroty miały i małe osiedlowe sklepiki.