    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niebezpieczne psy i źle zabezpieczone ogrodzenie
    Date: Thu, 26 Jun 2003 20:38:41 GMT

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[PISZ BEZ TEGO]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:bdfjkj$13k$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mi tez. A jestem włascicielka rottweilera. Caly czas mówie, ze jedynej
    > rzeczy jakiej nie przewidzę zabezpieczając innych ludzi przed ewentualnym
    > atakiem ze strony mego psa, jest glupota tych ludzi. Pomyslałes moze o
    tym,
    > ze ten rott mogl Cie w tę rękę capnąc? I pewnie wtedy byloby wielkie halo
    ze
    > pies byl źle zabezpieczony skoro ugryzl. Jak idziesz do zoo i tygrysek
    > sprawia wrażenie, ze jest slicznym kotkiem do poglaskania to tez wsadzasz
    > rękę do jego klatki?:-)

    wierz lub nie, ale znam sie na psach na tyle ze potrafie wyczuc czy pies
    naprawde moze zrobic mi krzywde czy nie,
    poa tym nie jestem samobojca :) nie dalem mu reki do powachania w taki
    sposob aby mogl mnie ugryzc, tylko tak aby zobaczyc jego reakcje, nie tracac
    w razie czego palcow :) a co do reszty tekstu :) jestem psiazem i zadko
    kiedy odmawiam sobie przyjemnsci poglaskania jakiegos psa i zadko kiedy mie
    sie nie udaje, po prostu wiekszosc psow mnie toleruje :)

> [...]
    > tego robić bez konsultacji i zgody własciciela. Moj pierwszy rott nie
    tknal
    > sie surowego miesa, zadnych wędlin itd - gdybys mu wrzucil miesiwo przez
    > plot prawdopodobnie by sie zasmierdzialo a ja bym Cie pociągala po sądach
    za
    > wyrzucanie śmieci na mój teren. W przypadku psów rasowych z rodowodem moze
    > tez byc problem tego typu, ze jesli pies sie czyms struje a bedzie wiadomo
    > ze rzucasz mu jadlo przez plot wlascicieli raczej nie przekonasz ze nie
    > otrules im psa złosliwie i moze Cie to kosztowac odszkodowanko bo

    wiesz co :) troche przesadzasz, osobiscie uwazam ze lepsze proby ostroznego
    zblizenia sie do psow, skoro ich wlasciciel jest cwokiem, niz strach przed
    nimi, zreszta takie proby od razu pokaza, czy naprawde jest problem i psow
    nalezy sie obawiac, czy moze tylko groznie wygladaja, a roty maja w zwyczaju
    groznie wygladac, jednak spora ich czesc wychowywana przez normalnych ludzi
    jest bardzo spokojna i przyjazna w stosunku do ludzi

    co do twojego psa, ktory nie tykl nic, to albo byl szkolony, albo byl bardzo
    dziwnym psem :)