    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieanonimowy policjant [Poseł Szczerba "pyta jak Lepper"?]
    Date: Mon, 23 Jul 2018 22:07:13 +0200 (CEST)

    Shrek <...@w...pl> pisze:
    > Rzecznik Policji mówił ponoć, że komendant do prokuratora składa
    > zawiadomienie o przestępstwie popełnionym rzekomo przez posła Sczerbę.
    >
    > Orientuje się ktoś, na czym to przestępstwo polegać by miało i jaki to
    > nr w kodeksie? Przecież ciężko mówić o zesławieniu (no chyba że
    > przyjąć że służba w policji przynosi ujmę). W normalnych
    > okolicznościach policjant się przedstawia, na ogół noszą też
    > imienniki, więc w czym problem?
    >
    > Shrek

    Minister zlecił departamentowi prawnemu MSWiA wynalezienie różnicy.
    Jak rozumiem chcesz sprawdzić czy chłopy mają łatwą robotę? ;-)
    Ja jestem pewien ze coś wynajdą, może się nawet w sądzie utrzyma bo że
    obecnej Sejmowej większości wystarczy do cofnięcia immunitetu jestem
    pewien, nie jestem całkiem pewien czy uznają że się kalkuluje.

    Co poseł może zostało raz na jutro ustalone wyrokiem na posła Leppera za
    "zapytania" z mównicy sejmowej, nieprawdaż? Lepper się pytał/"pytał" o
    posłów PO i SLD. Niech sobie poseł Szczerba precedens odświeży.

    --
    A. Filip