  • 71. Data: 2021-03-23 11:53:40
    Temat: Re: Nie zdjąłem maseczki w banku
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 23 Mar 2021 11:46:12 +0100, J.F. napisał(a):

    > Hm, wyrabialem chyba po 2011, palec mi skanowali, ale siatkowki nie

    Nie pierwszy raz podejrzewam, że żyjemy w różnych rzeczywistościach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 72. Data: 2021-03-23 12:20:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Nie pierwszy raz podejrzewam, że żyjemy w różnych rzeczywistościach.

    No wlasnie - w jakiej rzeczywistosci zyjesz, miedzy Odra a Bugiem ?

    http://www.cpd.mswia.gov.pl/dokumenty/paszport/

    J.

  • 73. Data: 2021-03-23 12:38:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 23.03.2021 o 11:05, Kviat pisze:

    > Czyli przez telefon, nie widząc twarzy, a nawet nie widząc całego
    > osobnika da radę zweryfikować, a osobiście, bez zdjęcia maseczki nie da
    > rady?
    > To niech zakleją szybę czarną folią, albo zamalują i udają, że
    > rozmawiają przez telefon, skoro przez telefon się da, a osobiście się
    > nie da.

    Pisałem parę razy:

    Już chyba 5 razy zmieniałem wzór podpisu w PKO BP, bo nie umiem podpisać
    się tak samo i nie chcieli wypłacić. Ale zmienić wzór podpisu bez
    zgodności z poprzednim podpisem można.

    Potem przeszli na weryfikację wypłat sms-em. Ale niestety ostatnio znów
    jest na podpis, tylko nie na papierze, a na tablecie.

    MJ

  • 74. Data: 2021-03-23 12:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Zbynek Ltd. s...@p...onet.pl ...

    > Zgodnie z wytycznymi Sanepidu to 15 minut przebywania obok osoby
    > zarażonej. I obie osoby bez maseczek.

    Ostatnio juz mowili ze przy wariancie brytyjskim duzo krócej ale nadal
    przy paru sekundach ryzyko wydaje sie minimalne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 75. Data: 2021-03-23 15:08:38
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    > Czy zgłosić to do sanepidu albo innej (jakiej) jednostki kontrolnej?

    Jesteście GENIALNI !!!!!!!!!
    GENIALNI DO POTĘGI !!!!
    IDENTYFIKACJA PRZEZ TELEFON PRZY OKIENKU !!!!!
    SPRAWDZĘ TO :)

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2021-03-23 15:27:52
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    > Pytanie, czy np US wytlumaczysz, ze podatek chciales zaplacic na czas,
    > ale bank/US nie zapewnil warunkow :-)
    Tak
    To już przerabiałem z ZUS.
    Przekazałem kiedyś bankowi przelewy na składki ZUS a bank nie puścił ich.
    Straciłem prawo do dobrowolnego ubezpieczenia i inne straty poniosłem.
    Tyle penisów ile wtedy PKO BP usłuszał ode mnie to chyba mało kto
    kiedykolwiek usłyszał. Opisałem im to i zarządałem odszkodowania i
    załatwienia, przywrócenia terminów w ZUS
    Wszystko załatwili.
    Piniondzy oddali ale kuuuuu nie przeprosili. Dlatego poszedłem od nich w
    cholerę jasną.
    Dodatkowo "panienka w banku" np. puszczała mi przelewy lipcowe w lutym
    ... przecież miesiące są na "l". :)
    Dzisiaj sam puszczam przelewy w innym banku i są w terminie.

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2021-03-24 15:53:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 23 marca 2021 o 12:38:29 UTC+1 Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    >
    > Potem przeszli na weryfikację wypłat sms-em. Ale niestety ostatnio znów
    > jest na podpis, tylko nie na papierze, a na tablecie.

    To santander ma coś dla Ciebie - wprowadzili e-Podpis, w oddziale zamiast pisać (oraz
    drukować - "ekologia" w pakiecie, rozdzielić się nie da) to teraz możesz dostać kod
    SMS - tylko nie wiem gdzie się go potem wpisuje czy podaje.
    Zapytam jeszcze, czy działa to też przy operacjach kasowych.
    A miałem nadzieję, że to w ogóle ma zastąpić konieczność pojawiania się w oddziale
    (oczywiście nie w przypadku kasy, ale np. wyrabiania dodatkowej KK - santander wciąż
    nie umie tego bez oddziału zrobić - główną umie).