  • 61. Data: 2021-03-23 10:59:08
    Temat: Re: Nie zdjąłem maseczki w banku
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 22 Mar 2021 16:15:08 +0100, J.F. napisał(a):

    > W maseczce ?

    Bez. To było kilka lat temu.

    > To ciekawe, co oni tam mierza.

    Oko.
    Dlatego w czasach zarazy można zidentyfikować obatela bez ściągania
    maseczki.
    Po odciskach palców zresztą też można.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 62. Data: 2021-03-23 11:00:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. napisał(a) :

    >Zgodnie z wytycznymi Sanepidu to 15 minut przebywania obok osoby
    >zarażonej. I obie osoby bez maseczek.

    Jakos tak nie bardzo widze powod, aby wirusy odliczaly 15 minut ...

    Rachunek pr-stwa, ze przez 15 minut dawka wirusa jest na tyle
    niewielka, ze nie powinna przecietnej osoby zakazic ?

    J.

  • 63. Data: 2021-03-23 11:05:51
    Od: Kviat

    W dniu 22.03.2021 o 19:20, J.F. pisze:

    > Jak na ulicy, to w maseczce.
    > Ale przeciez nie o to chodzi, bo zaraz "w celu weryfikacji prosze podac

    Czyli przez telefon, nie widząc twarzy, a nawet nie widząc całego
    osobnika da radę zweryfikować, a osobiście, bez zdjęcia maseczki nie da
    rady?
    To niech zakleją szybę czarną folią, albo zamalują i udają, że
    rozmawiają przez telefon, skoro przez telefon się da, a osobiście się
    nie da.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 64. Data: 2021-03-23 11:15:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >To niech zakleją szybę czarną folią, albo zamalują i udają, że
    >rozmawiają przez telefon, skoro przez telefon się da, a osobiście się

    No coz, moze im sie klient wydaje podejrzany.

    Nie chce sie klient zarazic - niech dzwoni na infolinie i tam zalatwia
    :-)

    No i nie wiemy co on tam chcial - przyznasz, ze przelew na milion
    wymaga wiekszej starannosci przy identyfikacji, niz przekazanie
    informacji o nowej, wspanialej ofercie kredytowej :-)

    A druga sprawa - infolinia ma pewnie weryfikacje dostosowana do
    infolinii, a w oddziale wymagaja okazania dowodu, sprawdzic pesel,
    spisac numer, potwierdzic wyglad twarzy.

    J.

  • 65. Data: 2021-03-23 11:17:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Bez. To było kilka lat temu.

    >Oko.
    >Dlatego w czasach zarazy można zidentyfikować obatela bez ściągania
    >maseczki.
    >Po odciskach palców zresztą też można.

    No ale nasz paszport jeszcze skanu oka nie ma, to musialaby bramka
    inaczej dzialac.

    J.

  • 66. Data: 2021-03-23 11:32:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 23 Mar 2021 11:17:40 +0100, J.F. napisał(a):

    > No ale nasz paszport jeszcze skanu oka nie ma,

    Nie uwierzysz, ale ma.
    Paszport wyrabiany w 2011 już miał wzór siatkówki oka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 67. Data: 2021-03-23 11:37:16
    Od: Kviat

    W dniu 23.03.2021 o 11:15, J.F. pisze:

    > No coz, moze im sie klient wydaje podejrzany.
    >
    > Nie chce sie klient zarazic - niech dzwoni na infolinie i tam zalatwia :-)
    >
    > No i nie wiemy co on tam chcial

    Wiemy. Napisał.
    Ale taka właśnie jest z tobą dyskusja.

    > - przyznasz, ze przelew na milion wymaga
    > wiekszej starannosci przy identyfikacji,

    Klientów z przelewami na milion nie obsługuje się przy okienku razem
    resztą plebsu (*).
    W przypadku "elity" jakoś banki nie mają problemów w zapewnieniu
    komfortowych warunków, odizolowanych od zakażonego plebsu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

    (*) dla niegramotnych - to był sarkazm

  • 68. Data: 2021-03-23 11:45:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Wiemy. Napisał.
    >Ale taka właśnie jest z tobą dyskusja.

    Wyczytalem ze "operacji".

    >Klientów z przelewami na milion nie obsługuje się przy okienku razem
    >resztą plebsu (*).

    Zawsze kiedys jest pierwszy milion :-)

    >W przypadku "elity" jakoś banki nie mają problemów w zapewnieniu
    >komfortowych warunków, odizolowanych od zakażonego plebsu.

    specjalne pomieszczenie ... odwiedzane przez wielu takich bogatych
    klientow :-)

    Tak czy inaczej - nie ugial sie, to teraz bedzie musial drugi raz
    dralowac do banku, przez ten zarazony kraj :-)

    J.

  • 69. Data: 2021-03-23 11:46:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Nie uwierzysz, ale ma.
    >Paszport wyrabiany w 2011 już miał wzór siatkówki oka.

    Hm, wyrabialem chyba po 2011, palec mi skanowali, ale siatkowki nie

    J.

  • 70. Data: 2021-03-23 11:46:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kviat napisał(a) :

    > (*) dla niegramotnych - to był sarkazm

    Niegramotni nie rozumieją znaczenia słowa "sarkazm". Jest za trudne
    dla nich :-D
    Ba, nawet nie rozumieją słowa "niegramotni".
    Gdybyś użył słów "500+", "matura giertychowska" itp. to jakoś byś
    się dogadał.
    MSPANC

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65