  • 41. Data: 2021-03-20 09:50:47
    Temat: Re: Nie zdjąłem maseczki w banku
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    > Za dużo oglądasz tytana intelektu Ziemkiewicza.

    Teraz to mnie, nas obraziłeś :)

  • 42. Data: 2021-03-20 09:52:26
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    > No ale chcial wykonac operacje, czy nie chcial ?

    Chciał wykonać operacje ale nie pozwolono mu bo nie zdjął maseczki.

  • 43. Data: 2021-03-20 15:51:40
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kubuś Puchatek napisał(a) :

    > Da się zdalnie.

    W każdym banku?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 44. Data: 2021-03-20 16:20:53
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    kapitalikk napisał(a) :

    > Chciał wykonać operacje ale nie pozwolono mu bo nie zdjął maseczki.

    Pójdźmy innym śladem...
    Co w regulaminie bankowym jest napisane o dokumentach tożsamości?
    Dowód osobisty? Paszport? Czy wymieniają jakiś dokument bez zdjęcia?
    Jak myślisz, po co wymienili dokumenty ze zdjęciem? Chyba żeby
    porównać facjatę z obrazkiem, prawda? Więc uniemożliwiłeś im
    porównanie, więc nie doszło do wiarygodnego ustalenia tożsamości.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 45. Data: 2021-03-20 16:25:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > W każdym banku?

    No dobra, sam odpowiem.

    Jeśli chodzi o wypowiedzenie złożone przez internet, to w niewielu
    bankach można. Za to wysyłając list polecony (czyli bez wizyty w
    oddziale) można w chyba każdym. Ale już wiemy, że wątkotwórcy nie
    chodziło o wypowiedzenie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 46. Data: 2021-03-21 13:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@_wiadomo_.onet.pl ...

    > Ogólnie noszenie dłuższe masek jest szkodliwe. Pomagać mogą
    > specjalistyczne maski i to w niewielkim stopniu. Mi nie musisz
    > wierzyć, ale naukowców chyba warto posłuchać:
    > https://fb.watch/3funWMjd_B/

    Bywasz w banku dłuzej niz godzine jakos regularnie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 47. Data: 2021-03-22 07:26:09
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 19.03.2021 o 20:54, Monika Głowacka napisała:

    > Rok temu było powiedziane prawidłowo, że maski mają nosić tylko chorzy.
    > Chyba nadal nie ma podstawy prawnej nakazania noszenia masek osobom
    > zdrowym. Oczywiście nikt nie zabrania maskowania się dobrowolnie.
    > Pytanie kto jest chory, a kto nie. Niestety rząd nie chce testować
    > wszystkich, a powinno tak być.
    > Szybkimi testami antygenowymi mogliby być testowani zanim wejdą do
    > centrum handlowego, zanim wejdą do sklepu o powierzchni ponad 150m, a
    > już obowiązkowo zanim wejdą do przychodni zdrowia, urzędu.
    > Teraz testowani są tylko pasażerowie samolotu.

    Rozumiem, że rok temu tez wszyscy byli testowani na grypę, czy na
    przeziębienia (tak koronawirusy są odpowiedzialne za część przeziębień).
    Paranoja rozpętana przez media zbiera swoje żniwo, niestety również w
    zgonach poprzez zablokowanie całkowite i tak ledwo zipiącej służby
    zdrowia (jak choćby przez idiotyczne tworzenie oddziałów covidowych,
    gdzie zyskując 20 łóżek, wyłącz się 80 a czasem i więcej łóżek, ze
    względów organizacyjnych - np przecinałyby się drogi i wiele innych
    idiotyzmów - proponuję porozmawiać trochę z lekarzami, można się
    dowiedzieć o różnych idiotyzmach wprowadzanych w związku z tą paniką).

    --
    http://zrzeda.pl

  • 48. Data: 2021-03-22 10:36:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 20 Mar 2021 16:20:53 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > porównać facjatę z obrazkiem, prawda? Więc uniemożliwiłeś im
    > porównanie, więc nie doszło do wiarygodnego ustalenia tożsamości.

    Paszport biometryczny pozwala obyć się bez ściągania maski.
    Osobiście przekraczałam granicę "samoobsługowo". Trzeba było przyłożyć
    paszport do szybki i spojrzeć w kamerę. Po chwili bramka sama się
    otworzyła.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 49. Data: 2021-03-22 16:15:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

> [...]
    >przyłożyć
    >paszport do szybki i spojrzeć w kamerę. Po chwili bramka sama się

    W maseczce ?

    To ciekawe, co oni tam mierza.
    Chinskie kamery ponoc rozpoznaja tez maseczce, ale czy mozna im
    wierzyc ...

    J.

  • 50. Data: 2021-03-22 16:37:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kapitalikk" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Chciał wykonać operacje ale nie pozwolono mu bo nie zdjął maseczki.

    Ale kolega Kviat jest dumny z jego nieugietej postawy ?

    J.