  • Data: 2016-04-19 21:03:31
    Temat: Re: Nie tylko niemieckie Hitlerjugendamt porywa dzieci.
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-18 o 14:16, rg pisze:
    > - Nie wymyśliłem sobie tego i nie zamierzam być gołosłowny. Powiem tyle. Odkąd
    > o świadczeniu w ramach "500 plus" stało się głośno, odebrałem 15 telefonów od
    > rodziców zastępczych z całej Polski, zaniepokojonych tym co się dzieje. A
    > działo się tak, że rodzice biologiczni, którzy przez 8 czy 9 lat nie
    > interesowali się swoimi dziećmi, nagle zaczęli wydzwaniać do tych rodzin
    > zastępczych i obiecywać dzieciom, że za chwilkę wrócą do domów. Później
    > pojawiły się donosy, że rzekomo w rodzinach zastępczych dzieciom dzieje się
> [...]
    No to teraz wróćmy do sprawy rodziny zastępczej, w której zmarło
    rodzeństwo i zadajmy sobie pytanie ile kasy dostaje rodzina zastępcza na
    dziecko? Znam dziecko z rodziny zastępczej w szkole córki i powiem tak:
    jedno z najbardziej zaniedbanych dzieci, niedopilnowane, niewyposażone w
    podstawowe przybory szkolne itp. Oczywiście nie zakładam, że w każdej
    takiej rodzinie jest podobnie. Ktoś mógłby się jednak uśmiechnąć
    usłyszawszy informację o "zaniepokojeniu rodziców zastępczych z całej
    Polski", gdyż trudno oddzielić tych, których niepokoi możliwość utraty
    dochodów :->

    Maciek