eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera › Re: Nie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera
  • Data: 2014-10-25 13:15:22
    Temat: Re: Nie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera
    Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message
    news:5446bab2$0$12628$65785112@news.neostrada.pl...
    > Spotkało mnie dzisiaj podwójnie przykre zdarzenie. Najpierw padł mi
    > zewnętrzny dysk twardy a następnie musiałem się godzinę użerać w
    > sklepie, żeby przyjęli jego reklamację!
    > Może od początku. W lutym bieżącego roku, kupiłem laptopa z dyskiem SDD,
    > do którego wg hasła "Tylko u nas znajdziesz konfigurację z dyskiem SSD
    > oraz dodatkowym zewnętrznym dyskiem HDD." dodano mi dysk 2,5" w obudowie
    > USB2.0
    > Dysk służył mi do backupu danych (jako dysk użytkowy wykorzystałem HDD
    > 7200rpm podłączonego do USB3.0) oraz do przenoszenia filmów do TV.
    > Jak wspomniałem wcześniej, dysk padł. Po podłączeniu do USB system go
    > nie wykrywał. Ani port, ani kabel ani nawet drugi komputer nic nie
    > zmieniły.

    mogła paść sama obudowa USB... a ten proceder to bym zgłosił do Lenovo...

    Pzdr
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1