  • Data: 2004-05-29 07:28:34
    Temat: Re: Nie płacimy za złe parkowanie ?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Arqadius" <a...@w...pl> napisał:

    >A potem przychodzi mi ponaglenie (straszenie komornikiem, itp.)
    Należy sprawę wyjaśnić. To oni powinni udowodnić twoja winę, a nie ty,
    że tam nie parkowałeś. Z tym komornikiem (jeśli komornik, a nie
    poborca), to droga jeszcze daleka. Pomijam fakt, że znowelizowana
    ustawa nadal jest niejasna, bo np. nie żaden przepis nie określa, kogo
    można karać oraz w jakim terminie należy zapłacić karę za brak opłaty.
    Nie jest wskazana osoba zobowiązana do uiszczenia opłaty. Nie wiadomo,
    wobec kogo należy wszcząć postępowanie egzekucyjne.

    >Jednak tak wlasnie robia, wkladaja za szybe !
    A skutkuje to tym, że nie mają dowodu, iż powiadomili cię o wezwaniu.

    Artur Golański