  • Data: 2018-04-17 19:18:26
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-17 o 14:42, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > no właśnie, ale sam widzisz, że ciężko to zważyć, więc komplikacja, gdy
    > założenie iż jeden wnosi więcej, więc warto by go wyróżnić ma słabe
    > podstawy jest komplikacją zbędną i raczej demoralizującą.

    Dokładnie zważyć się nie da ale szala jest wyraźnie przechylona ku rodzicom.
    Dlatego śmieszą mnie te głupie dywagacje i szukanie na siłę dziury w całym.
    Można podyskutować czy już jesteśmy na to gotowi czy jeszcze nie.
    Każdy kto dobrze życzy społeczeństwu (GRUBO) poprze takie zróżnicowanie
    głosów. :-)