    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie ma zarzutów o dziecko na lotnisku
    Date: Tue, 7 Aug 2012 12:50:35 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 02 Aug 2012 14:38:10 +0200, Ariusz napisał(a):
    > Chyba jeszcze nie masz dzieci?!
    > A na pewno nie oddawałeś żadnego do przedszkola. I tu nie chodzi o
    > pozostawianie dziecka przez tydzień, a o ten pierwszy dzień. Tą pierwszą
    > godzinę.

    TĘ pierwszą godzinę, jeśli już :>
    Owszem, mam. Owszem, zostawiałem. Owszem, bywało ciężko. Ale dobrze też
    wiem, że dziecku potem jest dobrze, bawi się doskonale i nieraz nie chce
    potem wychodzić z przedszkola. Wiem też, jak dziecko odbiera brak rodziców
    przez dłuższy czas - choćby było wtedy u fajnych dziadków, to potrafi
    popłakiwać a po powrocie rodziców nie odstępuje ich na krok. Wiem jak
    dziecko reaguje na to że obiecana atrakcja nie wypaliła. I nawet nie chcę
    sobie wyobrażać jakie zrozpaczone by było, gdyby zamiast obiecanych dwóch
    tygodni z rodzicami (zamiast w przedszkolu/z opiekunką) miało spędzić je bez
    nich.

    > Niech na tej grupie podniosą rękę Ci co nigdy nie popełnili wobec
    > swojego dziecka czegoś złego - choćby pozostawienia na kilkanaście minut
    > śpiącego dziecka, które jednak po powrocie okazało się, że nie śpi i
    > płacze...

    Nadal porównanie uważam za mocno nietrafione.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944